Meie pere jõulupidu tegevused ja tulemused

Tänavusel jõulupeol toimus 4 täistunniloosi, välja loositi:

Kell 11.00 – Beauty Plaza – poolt välja pandud kehahooldusvahendite kinkekomplekt
Kell 12.00 – GO SPA – poolt välja pandud kinkekaart kogu perele, “kõik hinnas” põhimõttel
Kell 13.00 – Kalev SPA – poolt välja pandud kinkekaart kogu perele terveks nädalavahetuseks, “kõik hinnas” põhimõttel
Kell 14.00 – kõikide toetajate kaasabil ostetud 40 tolline Full HD, LCD, televiisor 

 

Tänavusel jõulupeol võisteldi 13-l spordialal:

1. Bowling – Igal perel on kindel ajavahemik mängimiseks. Võistelda võib igast perest 3 kuni 5 inimest, arvesse läheb iga pere 3 parima (koos boonusega) mängija tulemused. Boonuseid jagati järgmiselt: Naised +5 punkti; 8-13 aastased lapsed +10 punkti; kuni 10 aastased lapsed +30 punkti.
tulemused – Bowling          

2. Piljard – Võisteldakse põhimõttel, mitme löögiga saad kõik pallid aukudesse. Ühesõnaga võistlejale paigutatakse kõik pallid lauale, võistleja lööb ükskõik, mis järjekorras, kõik pallid aukudesse. Kui pall lendab üle serva, pannakse pall uuesti lauale, kus asus enne lööki, kui valge pall läheb auku, võib võistleja selle asetada lauale mistahes kohta.
tulemused – piljard

3. Lauajalgpall – Võisteldakse individuaalselt 10 väravani. Mängu põhimõte on, et võistleja valib välja, kumba väravasse mängib ja vastast omamata peab saama palli 10 korda sinna väravasse. Kui pall jääb kohta, kust valitud poolel olles pallile pihta ei saa, siis võib minna ümber laua ja lüüa ka sealt poolt palli. Peamine on, et enne kindlaks määratud väravasse. Võistlus käib aja peale, kes kõige kiiremini 10 väravat löödud saab.
tulemused – lauajalgpall

4. Osavusmängud “Täpne liug” – Mängu põhimõtteks on litrite viskamine ühest laua otsast teise. Litreid võib visata ainult käega, libistades litrit mööda lauda ja mitte ületades piirdeliistu. Laua teises otsas on avad, kuhu litter peaks sisenema. Erinevatel avadel on punktid, mida mängija teenib. Mängu kasutamiseks on puidust litrid, tabatud litrite punktid liidetakse kokku.
tulemused – tapne liug

 

5. Osavusmängud “Üles mäge” – Laua pinnal on 12 ava, mis igaüks on tähistatud numbriga. Saades kuuli võimalikult kaugesse auku, saab mängija augu juures märgitud punktide summa. Mängijal on kokku kolm katset, arvesse läheb kolme katse summa.
tulemused - ules mage

6. Osavusmängud “Peegelkiri” – Mängu põhimõtteks on pliiatsiga kriipsu joonistamine mööda paberit, vaadates ainult peeglisse. Paberile on joonistatud labürint, mille erinevates etappides on punktisummad, mida mängija mängu käigus teenib. Eesmärk on eksimatult vedada pliiatsiga kriips algusest lõppu, kus mängija teenib 10 punkti. Võistlus käib aja peale.
tulemused – peegelkiri

 

7. Torni ehitamine – Võisteldakse torni ehitamises ajalehtedest. Iga pere peab ehitama võimalikult kõrge torni, kasutatud vaid etteantud kaht ajalehte. Torn peab püsti seisma ilma abita vähemalt 10 sekundit, seejärel mõõdab vabatahtlik torni kõrguse.
tulemused – torn

 

8. Otsi kotist – Kotist tuleb otsida konkreetselt ette öeldud esemeid (nimekirja anname kohapeal), võitja on kiireima ajaga kõik asjad välja võtnu. Kotist võib korraga välja võtta ühe eseme, selle mittesobimisel tuleb see kotti tagasi panna.tulemused – kotist otsimine

 

9. Hüppenööriga hüppamine – Hüpatakse aja peale, kes 60 sekundiga kõige rohkem suudab.tulemused – hyppamine

 

10. Puldiauto ralli – Võistlus käib piljardisaali kõige tagumises otsas. Aja peale sõidetakse puldiautoga 8 kujulist ringi ümber kahe piljardilaua.tulemused – autoralli

 

11. Svammivise – Võistleja peab ühe jala peal seistes viskama selja taha, piljardilaua alla svammi. Võistluses läheb arvesse kaugus, kus svamm seisma jääb.tulemused – svammivise

 

12. Mäest laskumine – Võistlus toimub piljardisaalis. Võistleja peab aja peale mängima Xboxi mängu. Võistluses läheb arvesse parim aeg, mida näidatakse ekraanil. tulemused – laskumine

 

13. Joonistamine – Joonistada saab kogu ürituse aja. Kui joonistus on valmis, tuleb joonistuse taha kirjutada joonistaja ees- ja perekonnanimi. Ürituse lõpus valivad õhtujuht ja jõuluvana välja kauneima joonistuse.